Nieuws

Nieuwsoverzicht

Hoe kan ik de Beterdichtbij app installeren?

Service & contact – BeterDichtbij

Lees meer


Wat kan ik met de Beterdichtbij app?

Veilig berichten, foto's en bestanden uitwisselen met uw zorgverlener. Videobellen met uw zorgverlener. Informatie nalezen over uw ziekte of behandeling. Eenvoudig zelfmetingen delen met uw zorgverlener.

Lees meer


Kan mijn afspraak ook digitaal of telefonisch plaatsvinden?

U kunt navragen bij de afdeling waar u de afspraak heeft of dit mogelijk is. Er zijn mogelijkheden voor Videoconsult (via BeterDichtbij) of een telefonisch consult.

Lees meer


Wat kan ik zelf regelen in Mijn Tergooi?

een afspraak maken, verplaatsen of afzeggen online aanmelden voor uw afspraak persoonlijke gegevens wijzigen iemand machtigen

Lees meer


Welke informatie staat er in Mijn Tergooi?

afspraken medische gegevens persoonlijke gegevens uitslagen en behandelverslagen

Lees meer


Kan ik een vragenlijst tussentijds opslaan in Mijn Tergooi?

Ja, dat kan bij de meeste vragenlijsten. Uw zorgverlener kan alleen ingevulde vragenlijst inzien. 

Lees meer


Waarom kan ik mijn vragenlijst niet terugvinden in Mijn Tergooi?

Neem contact op met de afdeling of polikliniek die u heeft gevraagd de vragenlijst in te vullen. 

Lees meer


Hoe kan ik mijn medisch dossier inzien in Mijn Tergooi?

Onder het kopje ‘Dossier’ in Mijn Tergooi staan al uw medische gegevens, uitslagen en behandelverslagen.

Lees meer


Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in Mijn Tergooi?

Onder kopje ‘Mijn gegevens’ kunt u uw gegevens inzien en veranderen. 

Lees meer


Mijn medicatieoverzicht in Mijn Tergooi klopt niet, hoe kan ik dit wijzigen?

Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Klinische farmacie (de ziekenhuisapotheek). 

Lees meer