Nieuwsoverzicht
Wat kan ik met de Beterdichtbij app?
Veilig berichten, foto's en bestanden uitwisselen met uw zorgverlener. Videobellen met uw zorgverlener. Informatie nalezen over uw ziekte of behandeling. Eenvoudig zelfmetingen delen met uw zorgverlener.
Kan mijn afspraak ook digitaal of telefonisch plaatsvinden?
U kunt navragen bij de afdeling waar u de afspraak heeft of dit mogelijk is. Er zijn mogelijkheden voor Videoconsult (via BeterDichtbij) of een telefonisch consult.
Wat kan ik zelf regelen in Mijn Tergooi?
een afspraak maken, verplaatsen of afzeggen online aanmelden voor uw afspraak persoonlijke gegevens wijzigen iemand machtigen
Welke informatie staat er in Mijn Tergooi?
afspraken medische gegevens persoonlijke gegevens uitslagen en behandelverslagen
Kan ik een vragenlijst tussentijds opslaan in Mijn Tergooi?
Ja, dat kan bij de meeste vragenlijsten. Uw zorgverlener kan alleen ingevulde vragenlijst inzien.
Waarom kan ik mijn vragenlijst niet terugvinden in Mijn Tergooi?
Neem contact op met de afdeling of polikliniek die u heeft gevraagd de vragenlijst in te vullen.
Hoe kan ik mijn medisch dossier inzien in Mijn Tergooi?
Onder het kopje ‘Dossier’ in Mijn Tergooi staan al uw medische gegevens, uitslagen en behandelverslagen.
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in Mijn Tergooi?
Onder kopje ‘Mijn gegevens’ kunt u uw gegevens inzien en veranderen.
Mijn medicatieoverzicht in Mijn Tergooi klopt niet, hoe kan ik dit wijzigen?
Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Klinische farmacie (de ziekenhuisapotheek).
E-mail nieuwsbrief