Nieuwsoverzicht
Waarom staan niet al mijn medicijnen in Mijn Tergooi?
Alleen de medicijnen die bij ons bekend zijn staan vermeld.
Ik zie niet al mijn onderzoeksuitslagen in Mijn Tergooi, kan dat kloppen?
Alleen de uitslagen die in opdracht van een zorgverlener zijn aangevraagd, vindt u terug in Mijn Tergooi.
Hoe kan ik inloggen in Mijn Tergooi?
U kunt inloggen met uw DigiD of met uw Zorgdomein verwijsnummer. Zie voor meer informatie: Hulp bij inloggen Mijn Tergooi
Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet verifieer?
Het is niet erg als u uw e-mailadres niet verifieert. U krijgt nog steeds de informatie die u nodig heeft. In de e-mails die we u sturen krijgt u alleen minder gedetailleerde informatie, bijvoorbeeld de naam van uw behandelaar.
Wat moet ik doen als mijn verificatiecode verlopen is?
U kunt na een uur weer een nieuwe verificatiecode aanvragen.
Wat moet ik doen als ik geen verificatiecode ontvangen heb?
Het kan enkele minuten duren voordat u de code in uw mailbox ontvangt. Bekijk ook uw ongewenste mail en spambox.
Hoe kan ik mij online aanmelden?
U kunt zich op MijnTergooi online aanmelden voor uw afspraak. Voor meer informatie zie: Online inchecken in 5 stappen.
Moet ik het afspraakticket printen?
Dat hoeft niet. U kunt ook uw afspraakticket scannen met uw telefoon. U houdt uw telefoon dan voor de scanner van de aanmeldzuil (bij de afdeling).
Waarom moet ik mij (online) aanmelden?
We willen weten of u de juiste persoon bent voor de afspraak. Om de persoonsgegevens, verzekeringsgegevens, contactgegevens te controleren.
Hoe kan ik mij (online) aanmelden?
U kunt zich alvast online aanmelden, dat scheelt wachttijd in het ziekenhuis. Of u kunt zich aanmelden met uw legitimatiebewijs bij de aanmeldzuilen bij binnenkomst. Heeft u een buitenlands identiteitsbewijs of vluchtelingenpas? Dan kunt u zich aanmelden bij de inschrijfbalie…
E-mail nieuwsbrief