Nieuws

Nieuwsoverzicht

Moeten kinderen zich voor hun afspraak ook aanmelden?

Ja, de identificatieplicht geldt vanaf de geboorte. Ouders moeten dus voor hun kinderen een geldig legitimatiebewijs hebben als ze naar een zorgverlener gaan. Voor jonge kinderen is de brief met opgave van het BSN-nummer (door de gemeente verstrekt is bij…

Lees meer


Wat gebeurt er als ik geen geldig legitimatiebewijs heb van mijn kind?

Bent u in het ziekenhuis, dan verwijzen wij u naar de medewerkers van de inschrijfbalie. Daar helpen zij u verder. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om binnen 3 maanden een geldig legitimatiebewijs te tonen. Dit kunt u doen bij een…

Lees meer


Moet ik een DigiD hebben van mijn kind?

Ja, dat is zeker aan te raden. Online afspraken maken, gegevens wijzigen en in het dossier kijken op MijnTergooi kan alleen met een DigiD. Deze is eenvoudig aan te vragen bij de Rijksoverheid.

Lees meer


Wat moet ik doen als ik mijn afspraakticket niet heb ontvangen?

Als u uw afspraakticket niet hebt ontvangen, kunt u zich opnieuw aanmelden bij de aanmeldzuilen in de centrale hal. Een nieuw afspraakticket wordt dan geprint.

Lees meer


Hoe werkt het als ik meerdere afspraken heb?

Als u op dezelfde dag meerdere afspraken heeft, dan staan deze ook op uw afspraakticket. Om u aan te melden voor de volgende afspraak, scant u opnieuw de QR-code via de zuil bij op de afdeling waar u de afspraak…

Lees meer


Hoe kan ik een afspraak maken

Afspraak met verwijzing: kijk op de verwijzing voor meer informatie. Afspraak bloedafname: u kunt online een afspraak maken in MijnTergooi of u kunt bellen met de afdeling Bloedafname en Materiaalafgifte Vervolgafspraak: In de uitnodiging voor de vervolgafspraak staat wat u…

Lees meer


Hoe kan ik een afspraak wijzigen?

U kunt tot uiterlijk 48 uur online uw afspraak wijzigen in MijnTergooi. U kunt tot uiterlijk 24 uur telefonisch uw afspraak wijzigen. Neem contact op met de polikliniek via ons klantcontactcentrum.

Lees meer


Hoe kan ik een afspraak annuleren?

U kunt tot uiterlijk 48 uur online uw afspraak annuleren in MijnTergooi. U kunt tot uiterlijk 24 uur telefonisch uw afspraak annuleren. Neem contact op met de polikliniek via ons klantcontactcentrum.

Lees meer


Wat zijn de wachttijden?

Bekijk onze wachttijden via: Wachttijden in Tergooi MC - Tergooi MC

Lees meer


Kan iedereen terecht bij de apotheek van Tergooi MC?

Ja, iedereen die medicijnen op recept van een medisch specialist of huisarts wil afhalen, kan bij ons terecht. Bent u net ontslagen uit het ziekenhuis? Heeft u op de Spoedeisende Hulp of in de polikliniek een recept ontvangen? U bent…

Lees meer