Nieuws

Nieuwsoverzicht

Mag ik bloemen meenemen als bezoeker?

We verzoeken u dit eerst bij de verpleging te vragen. Planten zijn toegestaan, behalve op de afdelingen Intensive Care, Kindergeneeskunde, Oncologie en Verloskunde. De bloemen of planten die u meebrengt moet u zelf verzorgen.

Lees meer


Mag ik een kaartje sturen?

Iemand een kaartje sturen? Schrijf dit adres op de envelop: Tergooi MC locatie Hilversum, Postbus 10016, 1201 DA Hilversum, Vermeld naam patiënt, afdeling en kamernummer. Of stuur een kaartje via de website.

Lees meer


Waarom mag ik geen sieraden, horloge e.d. aan tijdens een onderzoek of operatie?

Neem geen waardevolle spullen, bankpasjes, geld, horloge of sieraden mee. Dat geldt ook voor uw trouwring! Wat u niet meeneemt, kunt u ook niet kwijtraken. Tergooi MC kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor verlies, schade of diefstal van uw meegenomen sieraden of…

Lees meer


Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen of afzeggen voor bloedafname en materiaalafgifte?

U kunt tot uiterlijk 48 uur online uw afspraak wijzigen of afzeggen in MijnTergooi. U kunt tot uiterlijk 24 uur telefonisch uw afspraak wijzigen of afzeggen via 088 753 11 70 [optie 1]. U kunt niet mailen om een afspraak…

Lees meer


Waarom moet je bij Tergooi MC betaald parkeren?

Tergooi MC heeft verschillende parkeerterreinen waarop men bewaakt kan parkeren. Beveiligingsbeambten en een camera- en monitorsysteem beveiligen het terrein 24 uur per dag, 7 dagen per week. Het bewakingssysteem is bedoeld voor de veiligheid van gebruikers van het parkeerterrein en…

Lees meer


Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet verifieer?

Het is geen probleem als het niet lukt uw e-mailadres niet te verifiëren. U krijgt nog steeds de zorg die u van ons gewend bent. In de e-mails die we u sturen krijgt u alleen minder gedetailleerde informatie. Wilt u…

Lees meer


Kan ik mijn e-mailadres ook op een andere manier verifiëren?

Lukt het niet om uw e-mailadres via Mijn Tergooi te verifiëren? En heeft u een mobiele telefoon waarop uw e-mail binnenkomt? Ga dan tijdens uw volgende afspraak in Tergooi MC langs bij de balie. Daar helpen we u graag verder.

Lees meer


Waar kan ik mijn uitslag bekijken van het bloedonderzoek?

De uitslag van de onderzoeken sturen we direct door naar uw (huis)arts, die de uitslag met u bespreekt. De uitslag komt ook in MijnTergooi te staan onder 'Menu', kopje 'Dossier', onder het kopje 'Uitslagen'.

Lees meer


Ik ben bij meerdere specialisten onder behandeling, bij wie kan ik dit toe laten voegen?   

Dit maakt niet uit. Al uw behandeld artsen kunnen dit voor uw doen. Uw wilsverklaring is zichtbaar voor alle artsen en zorgverleners in Tergooi MC.

Lees meer


Waarom mag ik zelf geen wilsverklaring toevoegen aan mijn dossier?

Alleen behandelaren zijn bevoegd om in uw medisch dossier dingen vast te leggen om zo onduidelijkheden en fouten te voorkomen. Om deze reden is het niet mogelijk om als patiënt zelf een wilsverklaringen toe te voegen. Uw arts doet dit…

Lees meer