Vragenlijsten invullen op Mijn Tergooi

Vragenlijsten invullen op Mijn Tergooi

Soms vragen we u om een vragenlijst in te vullen, als voorbereiding op een afspraak of operatie. Dit kan op Mijn Tergooi. U ontvangt hiervoor dan per e-mail een uitnodiging.

  Vul uw vragenlijst in 

 

Als u voor uw afspraak de vragenlijst invult, krijgen wij een goed beeld over uw gezondheid. Tijdens uw afspraak hoeven wij daardoor minder informatie in uw dossier te registreren. Zo ontstaat er meer tijd om uw persoonlijke vragen te beantwoorden en kunnen we u beter begeleiden tijdens uw behandeling.

Vragenlijst invullen in 4 stappen

 

Heeft u een e-mail ontvangen dat uw vragenlijst klaarstaat in Mijn Tergooi? Volg dan onderstaande instructie:

Stap 1: Log in op Mijn Tergooi met uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord. Lees meer over inloggen met DigiD >>

Stap 2: Bent u ingelogd op Mijn Tergooi? Klik dan op “Vragenlijsten”.

Stap 3: Op deze pagina staan de vragenlijsten die u kunt invullen. Klik op “Invullen” om te starten.

Stap 4: Heeft u alle vragen ingevuld? Klikt u dan op ‘Opslaan’. Uw arts kan nu uw ingevulde antwoorden inzien.

Let bij het invullen op het volgende:

  • U kunt de vragenlijst niet halverwege opslaan.
  • U kunt tijdens het invullen van de vragenlijst niet naar een ander deel van Mijn Tergooi gaan. De informatie wordt dan niet opgeslagen.
  • Wilt u in de vragenlijst terug naar de vorige pagina? Gebruik dan de knop ‘Vorige’ onderaan de pagina. Uw gegevens blijven dan bewaard.
    Als u de ‘terug-knop’ van de internetbrowser gebruikt (linksboven) is al uw informatie verloren.
  • De allerlaatste vraag luidt: Wilt u de vragenlijst opslaan? Kies ‘Ja’. Pas op dat moment worden de gegevens opgeslagen.
  • Vult u 15 minuten geen vragen in? Dan wordt u om veiligheidsredenen automatisch uitgelogd. U krijgt hier van tevoren een melding van.

Ik zie geen vragenlijst in Mijn Tergooi

Staat de vragenlijst nog niet voor u klaar in Mijn Tergooi? Neem dan contact op met de afdeling of polikliniek waar u de afspraak heeft.

Antwoorden teruglezen of wijzigen

Heeft u een vragenlijst ingevuld? Dan vindt u in Mijn Tergooi onder ‘Vragenlijsten’ een overzicht van ingevulde vragenlijsten.  Deze zijn automatisch in uw Elektronisch Patiëntendossier komen te staan. Uw arts of zorgverlener kan deze informatie inzien.

Wijzigen van de vragenlijst is dan niet meer mogelijk. Wilt u toch nog iets veranderen of aanvullen? Meld dit dan tijdens uw eerstvolgende bezoek aan Tergooi MC, op het moment dat de vragenlijst met u wordt besproken.

Ik kan de vragenlijst niet invullen op Mijn Tergooi

Lukt het niet om de vragenlijst thuis in te vullen via Mijn Tergooi?

Vragenlijst invullen voor kinderen

Kinderen van 11 of jonger kunnen de vragenlijst alleen invullen samen met hun ouder op Mijn Tergooi door in te loggen met het DigiD van het kind. Het is belangrijk dat uw kind zelf aanwezig is.

Kinderen vanaf 12 tot en met 15 jaar kunnen de vragenlijst op Mijn Tergooi invullen met hun eigen DigiD. Dit moet wel samen met de ouder of wettelijke vertegenwoordiger. U logt samen in met het DigiD-account van het kind. Heeft uw kind geen eigen DigiD? Dan is het belangrijk dat u deze vast aanvraagt.

Is uw kind 16 jaar of ouder? Dan is het belangrijk dat uw kind de vragenlijst zelf invult. Uw zoon of dochter logt in met zijn of haar eigen DigiD-account.

Hulp nodig?

Als het toch niet lukt om via MijnTergooi een vragenlijst in te vullen, dan kunt u hulp vragen bij de Helpdesk Digitale zorg  E   of T 085 130 45 75.